2022 - vart tog du vägen?

 
HJÄLP!

Det är 2 juni 2022 och jag har inte bloggat sedan december 2021.
Helt galet ju!

Vad har hänt sen senast då?
 
Jösses. Vart börjar jag?
 
Jag ska bli mormor!
Det typ största och vackraste som hänt i min värld.
Så glad och lycklig för min dotter och hennes sambos skull, och för min egen såklart.
Den lilla tjejen kommer få världens bästa föräldrar !
Ser fram emot att krama henne i slutet av augusti eller början på september.
Ser också fram emot att få fira jular och midsommar framöver, med det lilla livet.
LÄNGTAR!

Jag jobbar fackligt ännu.
Tufft i perioder men mest roligt.
Efter 2022 är det väldigt oklart om jag stannar kvar, tror inte att jag blir nominerad och vald igen.
Då återgår jag till ordinarie jobbet som chef och det är jag ärligt talat inte så jäkla sugen på just nu.
 
Jag är i klimakteriet och har varit det länge.
Har varit ganska nere ett tag, pga det.
Det börjar lätta!
Igår hade jag till och med energi att städa ur ett gammalt skåp med saker som var 20 år gamla.
Hittade brev från barnen, och hittade ett oöppnat brev till barnens pappa som någon av dem skrivit 2005 typ.
Hittade också ett handskrivet brev från min pappa, 
från 2005.
Jag hade ingen kontakt med mor & far under 1,5 års tid och då skrev han till mig att han saknade mig.
Fint att ha sparat det fina brevet.
Allt finns i en påse, i ett skåp.
I händelse av min död menar jag.
Hehe.
 
Det var lite för nu men jag ska försöka bättra mig att skriva i bloggen då och då.
 
Ha det så fint så hörs vi!

Hejhej !
 

Kommentera här: